سندريلا


فيها ايه لو اكون سندريلا واقابل اميري بالصدفه او اقابل الساحرة الطيبه اللي هتحقق لي كل احلامي

الثلاثاء، 10 مارس 2009

صندوق صور



بقلب في صندوق الصور

بقلب وأشوف الصور

صور حزينة صور سعيدة صور قديمة صور جديدة

كلها هنا في صندوق الصور
.................................

صورة سبوع.... صورة شموع..... صورة ميلاد

أجمل ميلاد .......ميلادي أنا

....................................

صورة كفاح.......... صورة نجاح

أجمل نجاح .......نجاحي أنا.

.......................................

صورة فرح ........فستان فرح

أجمل فرح.........فرحي أنا

...................................

.صورة دموع ........صورة فراق

أصعب فراق.......فراق أخويا للسفر

.........................................

صورة سعادة.......... صورة رضا

أجمل رضا ........ للكل واقف راضي هنا

...............................

صورة جمال الكون كله هنا

صورة أبويا بلبس الحج بردوا هنا

.......................................

كله هنا في صندوق صور

صندوق وحافظ كل ذكري كل بسمة وكل دمعة بردوا هنا

صندوق بيقول لفي ودوري ونهايتك هنا

هتفتحيني وبكل شوق هتحضنيني وهدمعي

أيوه أكيد هدمعي لما تشوفي صورة خالتك وعمك وجدتك

لما تشوفي صورة أبوكي واقف بيأكلك

هنقعد سوي نشوف الصور

ياه ده أنا كنت حلوة أوي وأنا صغيرة

ياه مالي كده في الصورة دي غريبة ومقشرة

أيه ده الصورة دي مالها زحمة كده.

.......................................

زكريات كلها هنا في صندوق الصور

صور قديمة صور جديدة صور حزينة صور سعيدة

ولسه يا ما هنحط كتير من الصورفي صندوق الصور

هناك 7 تعليقات:

غير معرف يقول...

الله عليكي

أسلوبك مميز و أكثر من رائع .. ربنا يخليكي

أمتعتني بالقراءة متعة لا أجد لها بديلا عن صمتي !

يا ريت تنوريني هنا

http://ra7alaat.blogspot.com/

شكرا لوقتك .. و هاجي تاني قريب

راء يقول...

:)

صندوق الذكريات بحلوها ومرها..الغريب ان الصور سعات بتصحي احاسيسنا..يمكن صورة تفكرك بفترة كاملة من حياتك

جميل اوي البوست انتي ابدعتي ماشاء الله

تحياتي
رضوى

ناصرمحروس سيد يقول...

السلام عليكم مرحبا

سندريلا يقول...

مرسي ليك يا احمد مبسوطة اوي ان الكلام عجبك يارب تنورني علي طول

سندريلا يقول...

شكراا يا رضوي علي كلامك الجميل
بجد نورتيني يا قمر
يارب تنوريني علي طول

سندريلا يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته يا ناصر
نورت

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

حلووو قوي من الواضح انكِ لسة متمسكة بالقديم وبالذكريات ولسة محتفظة بصور وشوية حاجات
وصندوق مملؤ لسة بكنوز وصور وجوابات

تسلم الايادي ياحلى من سندريلا بطلة الحكايات

لـــولا